söndag 27 januari 2013

Miljonären is back

Efter knappt tre års uppehåll har nu återigen signaturen miljonären börjat att publicera några inlägg på sin blogg (http://miljonar.blogspot.se/). Miljonären har med sin målmedvetenhet och sitt engagemang för mig, och många andra, varit en stor förebild, det är därför enormt kul att se att miljonären återigen har börjat publicera några inlägg.

Miljonären var miljonär för första gången i augusti 2009 och har sedan dess fortsatt utvecklingen mot att uppnå en nettoförmögenhet på 10 miljoner kronor innan han fyllt 40 år. Under de knappa tre år som miljonären haft ett upphåll från bloggen har han haft en fortsatt mycket bra utveckling på sin förmögenhet.


Jag ser miljonären som en förebild på min egen resa och under dagar då motivationen tryter finner jag en stor inspiration genom att kika in på hans blogg och läsa igenom gamla inlägg. Kan rekommendera samtliga som är intresserade av att läsa en riktigt bra sparblogg, att läsa miljonärens inlägg från början till slut.
Vilka är era inspirationsbloggar?

1 kommentar:

  1. hej hej.
    oj jag har massvis med inspirationsbloggar!
    hitar nya hela tiden tycker jag.
    men några:
    frisomfan.bloggsida.se
    slut-pa-pengar.nu
    agamintid.blogspot.se
    sparatilltusen.appspot.com
    cornucopia.cornubot.se
    stabilekonomi.se
    perpenning.blogspot.se
    vilhaallt.blogspot.se
    milstolpe.blogspot.se
    minnastankar.blogspot.se
    handla.blogg.se
    investerailivet.wordpress.com
    notbuying.blogspot.se
    amorteraochspara.blogspot.se
    miljonar.blogspot.se

    och så min egen förstås:
    www.metrobloggen.se/fattigdom



    SvaraRadera